10 Ocak 2015 Cumartesi

Bengladeş Enerji Geliştirme Kurulu (Bangladesh Power Development Board) Üyeleri ve Amerika Birleşik Devletleri Enerji Ajansı (USEA) Yetkilileri, Şİrketimiz bünyesinde devam eden Bakım Yönetim Sistemi (BYS) Projesi kapsamında şirketimizi ziyaret etti.

06.12.2011
ANKARA
.​
Bangladeş Enerji Geliştirme Kurulu (Bangladesh Power Development Board) Üyeleri ve Amerika Birleşik Devletleri Enerji Ajansı (USEA) Yetkilileri, Şİrketimiz bünyesinde devam eden Bakım Yönetim Sistemi (BYS) Projesi kapsamında şirketimizi ziyaret etti.  
Heyete BYS Projesi I.Faz ve II.Faz çalışmaları hakkında bilgi verilmiş ve karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.
 
BYS Projesi I.Faz ve II.Faz çalışmaları ve pilot santrallerdeki (Seyitömer, Tunçbilek, Orhaneli) uygulamaları ile ilgili toplantı ve eğitim sunumları 14.11.2011 tarihinde Genel Müdürlük Toplantı salonunda gerçekleşti. Ertesi gün, BYS Projesi Yüklenici firması Havelsan A.Ş‘yi ziyaret eden heyet bilgisayar destekli bakım yönetim sistemi (CMMS-Computurized Maintenance Management System) uygulaması ve Havelsan A.Ş.’nin diğer projeleri hakkında detaylı bilgiler aldılar. Heyet, 16.11.2011 tarihinde Ambarlı santralında çalışmalarına devam etti.
 
Bangladeş heyeti BYS Projesi kapsamında yapılan çalışmalardan etkilendiklerini, özellikle I.Faz çalışması kapsamında uygulanmış olan standart iş geliştirme yaklaşımınından (İdeal durum analizi, mevcut durum analizi ve eksiklik analizi) ve sonuçlarından daha çok yararlanmak istediklerini belirtmişlerdir. Bu kapsamda I.Faz çalışmaları dahilinde BYS Proje grubu tarafından hazırlanmış olan “Bakım Yönetim Sisteminde Temel Yaklaşımlar Raporu” adlı kitabın ingilizceye çevirisini yaprak çalışmalarında kullanmak istediklerini ifade ettiler.
 
Toplantı ve eğitim Sunumlarına Genel Müdürümüz ve Yönetim Kurulu Başkanımız Halil ALIŞ, APK Daire Başkanı Necmi YAŞAR ve Ar-GE Müdürü Dr. Mehmet BULUT ve BYS proje çalışanları Mete Emin ATMACA ve Serkan ÖZEK katıldılar.